Huismus

Huismus

dinsdag 18 oktober 2011

Huismus op pad - de eerste reis


Vandaag neem ik de eerste stap op een voor mij geheel nieuw pad.

Eigenlijk blijf ik het liefst thuis in mijn vertrouwde omgeving maar heel paradoxaal heb ik een leven gecreĆ«erd waarin ik toch zeer regelmatig mijn knusse nestje moet verlaten om de wereld te verkennen. Tijdens deze reizen ben ik altijd op de uitkijk naar iets - een plek, object, smaak, geur - dat mij een thuisgevoel geeft. Het scannen van de wereld op zoek naar dit soort gevoelsmomentjes is voor mij een doel op zich geworden.

Ik ga op pad en kijk en ervaar wat ik leuk, mooi en inspirerend vind, wat mij opvalt , raakt en vooral waar ik blij van word met als uiteindelijke doel; mijn leven creĆ«eren vanuit mijn hart door mij bewust te zijn van datgene wat er voor mij toe doet.