Huismus

Huismus

vrijdag 18 januari 2013

Toronto

Hoe heerlijk om je favoriete 'hangout' in Toronto binnen te lopen en gelijk al vijf minuten roerloos te blijven staan kijken naar deze geweldige display. De foto geeft helaas de kleuren niet zo mooi weer maar het klopte zo goed. Ik heb heel braaf niet gekocht en ben, toen ik mij los kon rukken uit mijn heerlijke ' theepotjes droom', rechtstreeks doorgelopen naar de tijdschriften afdeling.

En wat zie ik daar? 
Jippie ja, wat een plaatsvervangende trots! De internationale Flow! 
Ik heb ze even iets beter in het zicht geplaatst en ben gauw mijn stapeltje tijdschriften gaan afrekenen. 
En nu snel naar de sushi!

Wat een heerlijke lange, rustige nacht had moeten worden werd ruw onderbroken door het vreselijke lawaai van het brandalarm. Toch maar even van vijf hoog naar beneden gewandeld met een spijkerbroek, trui, jas en Uggs over mijn nachtjaponnetje want ik lag niet meer rustig. Toen de brandweer het sein veilig gaf ben ik weer lekker verder gaan tukken maar met zeven uur tijdverschil en een nachtvlucht terug naar huis is het wel een pittig tripje geworden.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten